فروش بادام
خانه / بادام زمینی آستانه / بادام زمینی بو داده درجه یک آستانه اشرفیه در تهران

بادام زمینی بو داده درجه یک آستانه اشرفیه در تهران

بادام زمینی بو داده درجه یک در کشور ما مصارف بسیاری دارد که مشتریان همه ساله برای تهیه آن به شهر های شمالی رجوع می نمایند. برای اینکه شما بتوانید بادام زمینی بو داده باکیفیتی را تهیه نمایید کافیست با مشاورین ما در ارتباط باشید تا بهترین بادام ها را با قیمت های بسیار مناسب تهیه نمایید.

بادام زمینی برشته شمال کشور می تواند دارای کیفیت های بسیار متفاوتی داشته باشد. برای اینکه شما بتوانید بادام زمینی مورد نظرتان را با کیفیت مورد نیازتان خرید نمایید لازم است ابتدا از کیفیت بادام های برشته و همچنین انواع آنها مطلع شوید.

بادام زمینی بو داده

انواع بادام زمینی های بو داده

به دلیل مصرف بسیار بادام زمینی بو داده در کشور ما امروزه بسیاری از بادام ها به صورت برشته در بازار خریداری می شوند، از این رو شما بنا به مصارفتان می توانید بادام های باکیفیتی را تهیه نمایید. بعضی از این بادام زمینی های برشته موجود در بازار شامل موارد زیر می باشند:

  1. بادام زمینی برشته با غلاف
  2. بادام زمینی برشته بدون غلاف
  3. بادام زمینی برشته بدون پوست
  4. بادام زمینی برشته متوسط
  5. بادام زمینی برشته ریز

با وجود این موارد برشته و بو داده بادام زمینی همچنان نیاز بسیاری از صنایع به بادام زمینی برشته برطرف نشده است. آیا شما از موارد استفاده بادام زمینی ها در صنعت و صنایع مختلف مطلع هستید؟

موارد استفاده بادام زمینی برشته

بادام زمینی بو داده

یکی از بیشترین موارد استفاده بادام زمینی برشته در صنعت آجیل و خشکبار می باشد. اما موارد مصرف این محصول فقط به این محصول ختم نمی شود. برخی از موارد مصرف بادام زمینی بوداده به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده در صنایع شکلات سازی
  • استفاده در صنایع شیرینی پزی
  • استفاده در صنایع دارویی
  • استفاده در صنایع خوراک دام
  • استفاده در صنایع تهیه کره های بادام زمینی
  • استفاده مستقیم به صورت آجیل و خشکبار

حال شما می بینید که این محصول موارد استفاده بسیاری دارد و از این رو تهیه یک بادام زمینی باکیفیت می تواند نیاز بسیاری از مصرف کنندگان عمده بادام را برطرف سازد.

بادام زمینی بو داده آستانه اشرفیه در تهران

یکی از محبوب ترین و باکیفیت ترین بادام زمینی های تولید شده در کشور ما بادام زمینی برشته آستانه اشرفیه می باشد که دارای کیفیت و همچنین طعم بسیار عالی می باشد. علاوه بر این بادام باکیفیت و درجه یک که در شهر بزرگ تهران نیز میتوان خریداری نمود بسیار دیگری از بادام ها را شما می توانید در تهران تهیه نمایید و پیشنهاد می کنیم قبل از تهیه بادام زمینی مورد نیاز تان ابتدا شناسایی آن را به خوبی انجام دهید. برخی از بادام های موجود در بازار تهران به شرح زیر می باشد:

  1. بادام زمینی آستانه
  2. بادام زمینی پارس آباد
  3. بادام زمینی مینو دشت
  4. بادام زمینی ازبکستانی
  5. بادام زمینی عراقی
  6. بادام زمینی چینی
  7. بادام زمینی هندی

بادام زمینی بو داده

برای اینکه بتوانید بادام مورد نظرتان را با قیمت بسیار مناسب و همچنین کیفیت مطلوب تهیه نمایید کافیست با ما در ارتباط باشید تا بهترین بادام ها را با قیمت های بسیار مناسب و البته با کیفیت های مطلوب به شما معرفی نماییم. با ما برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

منبع: بادام زمینی ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

تولید بذر بادام زمینی

تولید بادام زمینی درجه یک ۱۴۰۰ با قیمت باور نکردنی

از زمانی که تولید بادام زمینی سال ۱۴۰۰ شروع شده است شما بادام زمینی های …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *