فروش بادام
خانه / بادام زمینی آستانه / بادام زمینی تازه برشته آستانه اشرفیه به صورت عمده

بادام زمینی تازه برشته آستانه اشرفیه به صورت عمده

با شروع فصل برداشت بادام زمینی در سال ۹۸ شما بادام زمینی تازه را می توانید به صورت مستقیم از ما به صورت عمده و جزئی تهیه نمایید. ما با برشته نمودن انواع بادام زمینی های ایرانی می توانیم نیاز بسیاری از بازاریان را به تامین بادام های برشته شان تامین نماییم. برای کسب اطلاعات لازم در مورد انواع بادام ها با ما در تماس باشید.

بادام زمینی تازه آستانه اشرفیه

بادام زمینی تازه
بادام زمینی تازه

همانطور که می دانید یکی از بهترین بادام زمینی های تولید شده در کشور بادام زمینی آستانه اشرفیه می باشد که همه ساله در اواخر تابستان و شهریور ماه روانه بازار می گردد. این بادام با داشتن ویژگی های بسیار مناسب از نظر کیفیت توانسته سهم بسیاری از بازار را به خود اختصاص دهد تا جایی که امروزه سهم بسیار مناسبی را از بازار های منطقه نیز برای خود کسب نموده است. بادام زمینی تازه برشته آستانه اشرفیه مشتریان فراوانی را نیز دارد که فروشندگان باید توجه داشته باشند که مشتریان به دنبال کیفیت مناسب این محصول نیز می باشند.

از ویژگی های بادام تازه آستانه اشرفیه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طعم بسیار مناسب
  • روغن عالی بادام
  • ظاهر روشن و مناسب بادام زمینی
  • اندازه و سایز مناسب بادام

چگونه بادام زمینی تازه آستانه اشرفیه را تهیه نماییم؟

با توجه به اینکه امروزه در شهرها و شهرستان های بسیاری از شمال کشور شاهد افزایش تولید بادام زمینی می باشیم امروزه تشخیص بادام زمینی آستانه اشرفیه بسیار دشوارد تر از گذشته شده است. به همین جهت شما برای تهیه یک بادام زمینی باکیفیت و تازه آستانه اشرفیه باید بسیار دقت نمایید تا این بادام را با کیفیت بالای آن تهیه نمایید. از سوی دیگر با توجه به تغییرات قیمتی بادام زمینی در کشور تهیه یک بادام درجه یک با قیمت مناسب نیز می تواند بسیار دشوار تر از گذشته باشد. به همنی جهت شما با مراجعه به فروشگاه های مجاز و همچنین سایت های معتبر می توانید خرید بادام زمینی باکیفی را تجربه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید

راه های تهیه بادام زمینی آستانه

  1. خرید اینترنتی
  2. خرید از فروشگاه های مجاز
  3. خرید به صورت حضوری

 

خرید بادام زمینی تازه برشته به صورت عمده

بادام زمینی تازه
بادام زمینی تازه

برای خرید مناسب بادام زمینی های باکیفیت آستانه اشرفیه کافیست با مشاورین ما در تماس باشید تا با معرفی بهترین بادام های تولید شده و همچنین قیمت های روز بادام زمینی شما را در تهیه بهتر بادام زمینی های تان بیشتر از گذشته همراهی نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی ارسال و همچنین نوع بادام زمینی های تولید شده می توانید با شماره های زیر در تماس باشید و با با مراجعه به سایت اصلی شرکت به صورت غیر حضوری با ما در تماس باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

تولید بذر بادام زمینی

تولید بادام زمینی درجه یک ۱۴۰۰ با قیمت باور نکردنی

از زمانی که تولید بادام زمینی سال ۱۴۰۰ شروع شده است شما بادام زمینی های …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *