فروش بادام
خانه / بادام زمینی آستانه / تولید بادام زمینی خام درجه یک آستانه اشرفیه به صورت عمده

تولید بادام زمینی خام درجه یک آستانه اشرفیه به صورت عمده

اگر برای تولید آجیل و خشکبار با کیفیت نیار به تهیه و رید بادام دارید می توانید با ما در تماس باشید. ما با تولید بادام زمینی خام درجه یک و با کیفیت آستانه اشرفیه توانسته ایم نیاز بسیاری از مشتریان عمده خود را به تامین بادام های باکیفیت برطرف سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

بادام زمینی خام آستانه اشرفیه

تولید بادام زمینی خام
تولید بادام زمینی خام

یکی لز قطب های تولید بادام زمینی در کشور آستانه اشرفیه می باشد که توانسته است با تولید حدود ۷۰٪ بادام زمینی داخلی توانسته بادام زمینی با کیفیت و مناسبی را برای بسیاری از تولید کنندگان خشکبار در سراسر کشور تهیه نمایید. اما از آنجایی که تهیه یک بادام زمینی با کیفیت و درجه یک نیاز به تامین یک بادام زمینی با غلاف باکیفیت خواهید داشت. این در حالی است که بادام زمینی های تولید شده در شمال کشور به صورت عمده دارای میزان باردهی بسیار متفاوتی هستند. از این رو تهیه یک بادام زمینی که برای شما سود دهی مناسبی نیز داشته باشد بسیار می تواند برای تولید کنندگان خشکبار بسیار مناسب باشد.

تولید بادام زمینی خام درجه یک

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

ما همه ساله با تولید بادام زمینی خام به صورت عمده و انبوه توانسته ایم بازار های بسیاری از مشتریان را در سراسر کشور تامین نماییم و نیاز بسیاری از شرکت های تولید کننده بادام زمینی را نیز برطرف سازیم. از سوی دیگر با صادرات این محصول به سایر کشور ها راه مناسبی برای ارز آوری به داخل کشور گشوده و صادرات این محصول را نیز به سایر کشور ها تجربه نموده ایم. برای اینکه با محصولات بادام زمینی ما بیشتر آشنا شوید می توان به موارد زیر اشاره نمود که بخشی از محصولات همده ما می باشند.

  1. بادام زمینی آستانه اشرفیه
  2. بادام زمینی پارس آباد
  3. بادام زمینی مینو دشت
  4. بادام زمینی جنوب
  5. انواع بادام زمینی برشته
  6. انواع خلال بادام زمینی
  7. انواع پودر بادام زمینی
  8. روغن بادام زمینی
تولید بذر بادام زمینی
تولید بذر بادام زمینی

فروش بادام زمینی خام به صورت عمده

ما با فروش انواع بادام زمینی خام به صورت عمده در سراسر کشو می توانیم نیاز بسیاری از مشتریان برطرف سازیم. چنانچه نیاز دارید قیمت انواع بادام زمینی های خام را بدانید می توانید با ما در تماس باشید تا بهترین بادام زمینی ها را با قیمت های مناسب برای شما تهیه نماییم. چنانچه می خواهید نمنه محصولات ما را نیز مشاهده کنید کافیست با در خواست به صورت اینترنتی و یا از مشاورین ما می توانید نمونه محصولات را در کوتاه ترین زمان تهیه وتست نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

بادام زمینی تازه

بادام زمینی تازه برشته آستانه اشرفیه به صورت عمده

با شروع فصل برداشت بادام زمینی در سال ۹۸ شما بادام زمینی تازه را می …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *