فروش بادام
خانه / بادام زمینی آستانه / تولید بادام زمینی درجه یک ۱۴۰۰ با قیمت باور نکردنی

تولید بادام زمینی درجه یک ۱۴۰۰ با قیمت باور نکردنی

از زمانی که تولید بادام زمینی سال ۱۴۰۰ شروع شده است شما بادام زمینی های درجه یکی را در بازار می توانید مشاهده کنید که با قیمت های متنوع به فروش میرسند. بهترین بادام زمینی های آستانه اشرفیه در سال ۱۴۰۰ با قیمت های باورنکردنی ۱۲۰۰۰۰ ت شروع شده اند اما به تدریج با برداشت مناسب باغات شمال کشور این قیمت ها شکسته خواهد شد.

تولید بادام زمینی درجه یک

یکی از محصولات عمده و مناسب آستانه اشرفیه بادام زمینی است که همه ساله در اواسط فصل تابستان برداشت آن در شمال کشور و در شهرستان آستانه اشرفیه شروع میشود. می توان گفت بادام زمینی آستانه اشرفیه یکی از بهترین بادام زمینی های تولید شده در کشور است و همچنین اولیین بادام زمینی که در این فصل برداشت شده و زودتر از سایر بادام ها روانه بازار میگردد.

بادام زمینی برشته سال ۱۴۰۰

دلایل کیفیت برتر بادام زمینی آستانه اشرفیه

شاید بتوان دلایل مختلفی را برای کیفیت بیشتر بادام زمینی آستانه اشرفیه بیان کرد اما از مهمترین دلایل کیفیت برتر بادام زمینی های آستانه اشرفیه می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • طعم بسیار عالی بادام زمینی
  • اندازه و سایز مناسب بادام زمینی
  • ظاهر و رنگ عالی بادام زمینی بعد از برشته شدن
  • قیمت بسیار مناسب تر بادام زمینی آستانه نسبت به سایر رقبا

فروش بادام زمینی درجه یک ۱۴۰۰ با قیمت باورنکردنی

از آنجایی که در سال ۱۴۰۰ با قیمت های بسیار بالای محصولات در خشکبار مواجه هستید و در ابتدای فصل قیمت ها به صورت باورنکردنی در حال افزایش است این رویه در بادام زمینی نیز تکرار شده و در ابتدای برداشت بای قیمت بسیار بالای ۱۲۰۰۰۰ ت به فروش رسیده است مه این قیمت نسبت به افزایش قیمت های خشکبار دیگر خیلی زیاد نبوده.

اما به تدریج با برداشت بیشتر و بهتر بادام زمینی در سال ۱۴۰۰ قیمت این محصول تا ۹۰۰۰۰ ت کاهش داشته که این سبب شده تا امید ها برای کاهش بیشتر بادام زمینی در بازار بسیار بالاتر برود.

بادام زمینی ۱۴۰
۰

لیست قیمت برحی از محصولات آجیل و خشکبار را که در سال ۱۴۰۰ روانه بازار شده اند در اینجا برای شما بازگو خواهیم کرد.

مغز بادام زمینی آجیلی ۹۲۰۰۰ تومان
فندوق شدسته شور شده۲۵۰۰۰۰ تومان
پسته برشته درجه یک احمد اقایی۳۴۵۰۰۰۰ تومان
بادام درختی مامایی۳۳۰۰۰۰ ت

با توجه به قیمت های بالا و همچنین یک مقایسه کوتاه بین قیمت های سال گذشته و امسال می توان به این نتیجه رسید که افزایش در تمام محصولات خشکبار صورت گرفته است و این موضوع مربوط به بادام زمینی تنها نمی باشد.

برای خرید بهترین بادام زمینی های تولید شده در کشور کافیست با مشاورین ما در تماس باشید تا بهترین بادام زمینی ها را برای شما معرفی و با قیمت های بسیار مناسب ارسال نمایند. کیفیت بادام زمینی های تولید شده ما از لحاظ سایز و همچنین طعم تضمین شده است و شما می توانید با خیال راحت محصول را خریداری و به مشتریان خود عرضه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

بادام زمینی برشته آستانه اشرفیه با قیمت مناسب و به صورت عمده

یکی از بهترین بادام زمینی های تولید شده و برشته شده کشور بادام زمینی برشته …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *